Δευτέρα 11 Μαρτίου 2019

BREAKING NEWS: Επιστροφή Ζιντάν στη Ρεάλ!!




Eποχή Ζινεντίν Ζιντάν στην Ρεάλ Part II... Ο Γάλλος τεχνικός σάρωσε τα πάντα στην πρώτη του θητεία στους Μαδριλένους κατακτώντας 9 τρόπαια μέσα σε 2 χρόνια και 5 μήνες που έκατσε στον πάγκο και τώρα, έχοντας αναλάβει ξανά τα ηνία μετά από 284 ημέρες, είναι έτοιμος να δουλέψει σκληρά για να επαναφέρει την Ρεάλ στην κορυφή.
Λίγες μόλις ώρες μετά την ανακοίνωση του ισπανικού συλλόγου πως λύθηκε η συνεργασία με τον Σολάρι και πως αναλαμβάνει ο Ζινεντίν Ζιντάν μέχρι το καλοκαίρι του 2022, έγινε από τον Φλορεντίνο Πέρεθ η επίσημη παρουσίασή του στους εκπροσώπους του Τύπου, με τον "Ζιζού" να μην κρύβει τη συγκίνησή του.

Είμαι ευτυχισμένος που γύρισα σπίτι, είναι μία ξεχωριστή ημέρα για όλους. Έχω πολύ όμορφα συναισθήματα και τώρα σκέφτομαι μόνο τη δουλειά. Επέστρεψα επειδή μου το ζήτησε ο πρόεδρος.
Σκέφτομαι να τελειώσω καλά αυτή τη σεζόν και να προετοιμάσω την επόμενη: θα πρέπει να δουλέψουμε. Είμαι εδώ επειδή αγαπώ αυτό το σύλλογο.
Μόλις με κάλεσε ο Φλορεντίνο Πέρεθ σκέφτηκα να επιστρέψω, αυτή ήταν η μοναδική μου σκέψη. Δεν μπορούσα να του αρνηθώ", τόνισε μεταξύ άλλων ο 46χρονος τεχνικός, με τον διοικητικό ηγέτη της Ρεάλ από την πλευρά του να δηλώνει:
"Σε ευχαριστώ που επέστρεψες σπίτι σου. Ο κορυφαίος προπονητής στον κόσμο είναι ξανά μαζί μας. Το πάθος σου για αυτό το σύλλογο σε έφερε εδώ για μία ακόμα φορά. Οι μοίρες μας είναι και πάλι ενωμένες".

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου